by amanda

| Vardag
förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har inte haft datorn tillgänglig. igår när vi kom hem från the vocie, så gjorde filippas mamma mat åt oss. sen kollade vi lite bloggar för att se vad som hänt i blogg världen men ingen av oss orkade blogga. jag vart så utmattad över vad som hände, antagligen filippa också så vi gick och la oss vid 1. låg och snackade ett tag tills vi somnade. imorse när vi vaknade så gjorde vi oss klara, åt frukost, sminkade oss o.s.v sen drog vi hem till mig för att byta kläder. min vita tröja och mina vita byxor var helt svarta .. aja, så stannade vi där en stund sen åkte vi till slussen och mötte steven. åkte till grönan och gick runt där. vi var där i 2 timmar och åkte en sak eftersom vi inte kunde bestämma oss + att vi var ojämna. senare kom i allafall elin så vi chillade runt, åkte och sen drog jag och elin till donken medans de stannade kvar där. jag och elin drog sen och mötte sanna, sen åkte vi tillbaks till slussen och mötte steven och filippa. steven åkte hem så vi drog vi ringen, gick runt där och sen åkte alla hem. jag och sanna tog sällskap =) nu är jag i allafall hemma så sitter och äter middag + bloggar. vi hörs om en stund. puss amanda <3

cornelia : )

var det roligt på the vocie ? : )



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: