by amanda

| Vardag

jag kan inte tro att det är sant .. hur kan någon vilja så många ont ? jag förstår det inte. bomben kastades 4 meter ifrån mig, förstår ni hur rädd jag blev ? jag och några står och dansar, märker absolut ingenting fören hur många som helst springer mot oss och puttar bort oss. vi kan då inte andas så springer det snabbaste vi kan bort mot donken. alla samlades och vi åkte tillsammans, 12 stycken därifrån med linneas pappa och en till..
läs mera här om vad som hände.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: