by amanda

| Vardag

jag bloggar om gårdagen nu istället eftersom jag inte vet om filippa vill att vi sitter framför datorn. men igår i allafall så var vi på ung 08. jag var mest med becca eftersom de andra sprang iväg. det var stora köar för att få komma in i the vocie men självklart kom vi in idag också utan att behöva stå i kö. men efter några timmar ( tror jag ) så drog alla ut för att dricka (?!) så det var bara jag och becca kvar där inne. och såklart så kommer de inte in efter .. jag och becca stannade kvar och dansade lite tills vi hade så ont i magen av hunger så vi höll på att dö :o så vi gick och åt. ett tag senare drog vi hem till becca för att hon skulle byta kläder men vi åkte tillbaks sen igen. ja, mer kan man inte berätta om när vi var där. jag och filippa åkte till bagis med mommo, "gayen" och kalle... haha smeknamn men i allafall. och i bagis mötte vi elin och tilda. vi åkte in till centralen eftersom de strax efter skulle hem. det fanns inget att göra så jag och matilda åkte hem. åt middag, satte på ansiktsmask och kollade på två filmer. sen somnade vi =) <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: