by amanda

| Vardag
syster, matte och hans mamma som hit en stund för att hämta lite kläder och sånt. trevligt prat och lite annat, jag satt mest framför datorn men i allafall =) jag tänkte logga in på king.com en liten stund också eftersom jag måste hålla mig vaken drygt en timme till. jag måste ta upp tvätten. mamma satte precis på för att jag ville ha mina vita byxor imorgon. ska till ung 08 imorgon också så glöm inte hälsa om ni ser mig. jag ska med samma som vanligt, fanny åker också med imorgon. så träffar vi många där =) jag bloggar nog på morgonen om jag hinner, jag tror det. <3
limpan och limpan

kolla in våran nya blogg =D <33



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: