by amanda

| Vardag

för inte så länge sen kom jag hem från en heldag på ung 08. jag hade jätte roligt, träffade många nya som jag inte träffat på länge så det var chill ! vi gick runt där men hängde för det mesta i the vocie. jag som inte hade tänkt att dansa gjorde det lite grann i allafall. tänkte också ta en sl-stämplen men ångrade mig i sista sekund så jag kanske skiter i det eller gör det imorgon då jag ska dit igen. tog tyvärr inga bilder för det blev aldrig tillfälle för det. det började ös regna ett tag så det var skit alltså .. sen slutade det men började igen. så jag och filippa drog hem, jag har precis ätit och ska snart kolla bloggar. puss & kram amanda <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: