by amanda

| Vardag
hello sweeties. jag som hade tänkt att blogga lite mera innan my kom men jag hann inte. så när hon kom så drog vi direkt till globen där vi mötte syster matte linus och lill-matte och en till. stog och snackade med de ett tag tills de drog så jag och my kollade runt lite och åkte sen hem till mig igen. vi kollade på 2 filmer. "john tucker most die" och "mitt super ex" båda var jätte bra så det var chill. och så gjorde vi lite nudlar och åt godis =) efter filmen gick hon hem så jag plockade upp alla äpplen från trädgården och krattade gräset för 100 kronor (a) jag och my skulle träffas efter hon ätit men jag kände att det blev så sent och vi visste endå inte vad vi skulle göra så mamma kom och hämtade mig sen åkte vi och handlade. vi har precis beställt tid till att tvätta så nu ska jag kolla lite bloggar och annat. puss & kram amanda<3
annikku

gullig bild´:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: