by amanda

| Vardag
ingenting händer, pappa har precis gått och lagt sig och jag har kollat runt på facebook. snackar med söta saga på msn också. jag hade tänkt att raka benen men jag är för trött för det så jag gör det imorgon istället då jag ska till mamma =) imorgon ska jag träffa my fredrik och hans kompis. inte fredrik som går i min klass utan en annan jag inte träffat förut, nice va ? <3
annikku

riktigt nice X) vet nt vad jag skulle skriva X)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: