by amanda

| Vardag
jag hade tänkt att blogga en liten snabbis, jag är inte alls på det humöret just nu men jag måste =) jag stängde av datorn efter det förra inlägget så det blev inga fler inlägg innan vi åkte från landet. det blev ganska sent så jag kom hem för inte så länge sen. eller jag har hunnit duscha, packat upp och ätit en pirog. ska snart kolla lite på bilddagboken eftersom linn har det och sen läsa lite bloggar. jag måste överföra alla bilder som jag tagit i sommar från bärbara datorn till stora också så jag bloggar nog om en stund igen. puss & kram amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: