by amanda

| Vardag
förlåt för dålig uppdatering men jag har haft så roligt, upptagen nästan hela helgen så jag inte velat eller orkar sitta framför datorn så mycket. jag har kollat lite facebook och playahead men inte blogg tyvärr. nu har alla gäster i allafall dragit så jag tänkte berätta lite vad som har hänt. den här helgen har varit helt underbar. jag har träffat saga och linn som jag inte träffat på kanske 10 år så det har varit skit kul. igår så hade vi kräftskiva hos oss. massor var här så det var mysigt. på dagen åkte vi iväg med båten och kollade på roslagsloppet, stannade påvägen hem och badade från båten. helt underbart =) jag linn saga lill-matte linus syster och matte chillade tillsammans i stort sätt hela tiden. vi drog till stranden på kvällen och myste galet med musik från linus ipod hägtalare och spelade lite fotboll tills vi åkte hem igen och kollade på film, eller nja. vi satt vid tv:n fast gjorde lite allt möjligt. vi gick och la oss runt halv 3 tror jag. idag så drog syster och matte hem så jag linn saga linus och lill-matte gjorde inte mycket. kollade på film, vattenkrig och annat chillerill (a) menmen, jag bloggar senare, pussar amanda <3






linn

haha de va fett kul på stranden :D <3



men bajjs på domdär fula smygbilderna som ja e me på ><

men puss påreyy <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: