by amanda

| Vardag

hello sötnos. nu är det brottom med att blogga, jag är på landet nu och vi har redan gäster. de andra sitter och spelar så jag ska passa på att blogga snabbt. jag får egentligen inte sitta framför datorn men jag övertalade pappa eftersom de andra endå spelar och jag inte pallar. idag så kom i allafall linn till mig vid 11 och så drog vi till stan för att köpa löshår till henne men vi hittade inget så linn köpte lite annat istället. senare vid 2-3 så drog vi till gamla stan där hennes mamma har cafe och hämtade pengar sen gick vi till sleven och köpte slush. vi satt där tills pappa ringde och bad mig komma hem. så jag åkte hem och så drog vi mot landet. vi stannade i norrtälje och åt pizza + hämtade therese och kalle. vi handlade också massor med mat och sen när vi kommit fram följde jag med syster matte, lill-matte och linus till hamnen när de skulle åka vattenskidor men såklart avstog jag =) jag glömde ta bilder så ni kan tyvärr inte få några. men jag bloggar imorgon om jag hinner, vi ska nämnligen ha massor med folk här på kräft skiva. så puss & kram amanda <3

Anonym

va roligt, jag la precis till dig



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: