by amanda

| Vardag
ida gick vem för ett tag sen och just nu har jag gått medlem på funlight.se =) man ska typ samla nummer för att få hem smink, ella berättade det så ska prova om det går (a) jag har precis ätit middag med pappsen och ska snart hjälpa honom i trädgården, allstå rensa ogräs -.- hur kul som helst men jag måste för att om jag hjälper till hemma så finns det chans att jag får sl kort till terminen ! vad gör man inte liksom ? =) senare ska jag också sy om ett par byxor, eller jag ska klippa de till shorts =) hör av mig senare, pussar amanda <3


tack för hjälpen gumman ! =)
sanna

jag vill ha dina naglar, dom är skit fina (A) <3

annikku

fint



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: