by amanda

| Vardag

förlåt för den dåliga uppdatering men det blir så när man är upptagen =) igår kväll gjorde jag och ida inte så speciellt mycket, vi gjorde oss i ordning och sen drog vi ut. det var skit tråkigt så vi gick hem igen. åt lite och sjöng singstar. kollade på tv tills vi gick och la oss. imorse så gick vi upp 10 för att städarna skulle komma men de kom runt halv 11 tror jag istället för 12 så vi fick skynda oss. när vi i allafall var klara drog vi hem till henne och hämtade pengar sen åkte vi in till stan och köpte löshår till henne. vi har precis satt på de på henne och är nu hemma hos mig. mycket har vi inte ätit idag så vi kanske gör nudlar eller något, får se =) jag bloggar ikväll, pussar amanda <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: