by amanda

| Vardag
hejhej, jag och ida har haft en chilldag. vi har inte gjort så mycket, vi skulle på bio men det blev inte av i allafall. sen skulle vi äta på resturang men vi orkade inte åka dit vi hade bestämmt, sen ville vi äta på tacobar men ångrade oss så det blev en glass på donken istället och vi åt nyss en toast. idag har vi i allafall gått i stan och chillat, jag har köpt en ny tröja som ni får se sen och ida köpte en jätte fin väska. vi gick runt där länge tills vi drog hem, åkte till skarpnäck men åkte direkt där ifrån och gick hem. jag vet inte vad vi ska göra resten av  kvällen datorn, film, playstation, gå ut ? jag har ingen aning. förmodligen så bloggar vi ikväll eller imorgon, bilder får ni senare. pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: