by amanda

| Vardag
förlåt för att jag aldrig bloggade mera igår men jag och filippa orkade helt enkelt inte sitta framför datorn så mycket. igår i allafall så drog vi hem till mig efter filippa packat och fixade oss lite och åt nudlar sen drog vi till bredäng för att leta efter en kille men hittade aldrig honom så vi åkte till skogskyrkogården där vi mötte philip och svante. vi gick runt där men sen drog de så vi gick till my och snackade med henne. eftersom erika också bor på samma gård gick vi hem till henne och chillade lite sen var vi tvugna att dra för att inte missa bussen hem. när vi kom hem gjorde vi pannkakor och satte sen på filmen american pie. när den var slut kollade vi också på låt den rätte komma in. båda filmerna var bra men låt den rätte komma in var ganska äcklig. menmen, sen kollade vi lite på vanlig tv och gick sen och la oss. imorse blev vi väckta av matilda så vi gick upp, åt frukost och gjorde oss klara. nu är vi båda klara så vi ska väl göra något innan hon åker. kanske titta på tv ? =) mer hinner vi inte. men jag bloggar senare, pussar amanda <3





Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: