by amanda

| Vardag

hejhej ! jag har precis kommit hem, jag och pappa åkte iväg till värmdö med motorcykeln och åt på resturangen strömma kanal. jag har aldrig sett någon finare resturang förut, synd bara att det var så mycket folk så det tog en stund innan man fick mat, dricka + notan men det var lugnt. påvägen hem stannade vi på söder och köpte glass så det var mysigt att få åka iväg med pappa, jag fick bara lite ont i rompaan =) idag har i allafall jag varit med angelica och max hemma hos mig, vi gjorde inte så mycket tills fredrik kom. vi åt lite lunch och sjöng singstar tills fredrik gick för att han skulle träffa svante. men vi ringde de igen och träffade de, vi stog och gjorde ingenting tills alla tre åkte iväg så jag och annie gick hem till mig igen. satte på grease filmen men hann inte se hela för att hon blev hämtad. och jag åkte direkt efter iväg med motorcykeln som sagt. jag bloggar om en stund igen, pussar amanda <3

jag just nu ..



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: