by amanda

| Vardag

datorn har laggat, den har varit seg och helt värdelöst men pappas kompis hjälpte mig med att fixa den så nu fungerar det som vanligt igen =) jag försöker blogga men vet inte vad jag ska skriva om och har tomt på idéer just nu, men det kommer ! jag har i allafall försökt göra lite läxor eftersom jag försöker satsa på skolan men just nu är det spanska och engelska jag ska göra, de ämnena som jag har svårast för. och pappa ville/orkade inte hjälpa så jag skiter i det och försöker ta hjälp av daniel imorgon istället. alltså engelska läraren. jag har också fixat min pea, bytt låt + pressbild och gjort nytt album för vänner ;) men nu ska jag komentera lite bloggar och samla röster. pussar amanda <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: