by amanda

| Vardag

hallo =) jag ska snart äta så ska blogga snabbt =) jag kom hem för en liten stund sen, jag orkade inte vara ute längre. det var kallt och regnade .. det märks att sommaren är slut "/ menmen, idag så har jag varit med annie och matilda. först stog vi i centrum med massor men tråkigt var det så vi åkte till skanstull där de flesta följde med. vi kollade lite inne i ringen, på br (a) i allafall så dissade vi killarna sen och drog te våran båt som ligger i skanstull. jag har inte sett den innan eftersom den är ny, så vi skulle bara kolla :) vi stannade kvar där en stund, men drog sen. annie åkte till filippa så jag och matilda träffade matte. vi satt på någon gunga i bagis och pratade. men åkte sen till kärrtorp, och sen drog de så jag gick hem. men nu ska jag äta, pussar amanda <3






Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: