by amanda

| New in, Vardag
nu är jag tillbaka igen, jag skulle bara fixa en grej snabbt =) idag i allafall så kom erik och matte till oss när vi inte ens var halvklara. eller jag hann nästan men inte filippa. först tog vi de bara lugnt, låg/satt i hennes säng och pratade men sen började de med taffskriget igen. filippa blev sur och hällde vatten på matte, så det slutade med vattenkrig i hennes lägenhet. de höll på ett tag men städade snabbt upp det sen och drog ut. erik gick hem så vi skulle till stan. först skulle matte med men ångrade typ sig och åkte hem igen. jag och filippa fortsatte till centralen och mötte michael där. vi gick typ runt men sen drog han. så vi åt på donken och kollade sen in ett par byxor. klockan var 16.10 och affärerna stängde 17.00. jag och filippa hittade ett par jeans vi båda föll för, så vi kom såklart på idén att åka hem, hämta pengar och sen hinna tillbaka för att köpa dem. vi skulle hem till mig i sandsborg och det var 8 minuter från hötorget. så vi sprang till tunnelbanan i hötorget i allafall, väntade på den. och när vi väl var i sandsborg så sprang vi som fan hem till mig, hämtade pengar och sen tillbaka till tunnelbanan. vi hann precis, hade vi bara springt lite saktare hade vi missat den. så vi kom till centralen igen 5 minuter innan det skulle stänga. köpte våra fina byxor och gick sen in på en toalett och bytte om. matte kom till stan sen i allafall. vi letade toffsar på åhlens och drog sen när vi hittat några. matte skulle hem, så vi åkte till kärrtorp där flera var. det var jag filippa elin annie emelie madde hanna robin philip pavel adam viktor matthew emil fredrik olivia och kanske någon mer jag glömt (a) vi stog först i centrum men gick sen till hopp parken (?) chillade där tills de flesta drog. eller i allafall jag & madde. när jag kom hem åt jag middag och nu bloggar jag som kanske märks. bilder får ni i nästa inlägg. pussar amanda <3



dåliga bilder, men visst är de fina? =)