by amanda

| Vardag
förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen. men jag sov hos filippa igår och vi ville inte sitta framför datorn. tiden vi umgås är värdefull, då kan man ju inte sitta framför datorn =) igår var det en chill dag, jag sanna och linnea åkte in till stan medans vi väntade på matilda och angelica. de kom lite senare, medans vi väntade sprang i allafall vi efter några vakter för vi trodde något hade hänt. men helt plötsligt så stannar de och bara står där så vi väntade och gick tillbaka. när linnea drog så vi mötte då annie och tilda, satt inne på h&m och snackade. sen gick vi i allafall till donken, åt lunch och sen stannade där länge efter åt och bara pratade. joel kom förbi en snabbis också. efter donken åkte vi till kärrtorp men stannade bara en liten stund, för vi åkte in till skanstull. kollade lite och sen åkte annie hem. vi drog till centralen och träffade filipe (stavning?) och hans 2 kompisar jag glömt namnen på (a) vi stog inne på stadium och gjorde ingenting så till slut drog vi. sanna åkte hem för att äta så jag och matilda passade också på. sen träffades vi igen, och åkte till kärrtorp där filippa elin erik och matte var. så vi var med dom i allafall. vi åkte till bagis och väntade på att matilda skulle äta sen gick vi hem till filippa snabbt för att lämna en grej. efter det gick vi till parken men var bara där en liten stund. elin och matilda gick hem så vi andra följde sanna till sandsborg och sen tog vi bussen till bagis igen. vi gick hem till matte för .. jag vet inte. sen följde de i allafall oss hem. jag och filippa åt glass + choklad, kollade på tv. och sen mitt i natten, runt halv 1 kom matte och erik igen. de smög in (a) vi chillade i lippas rum, de hade taffskrig och ja .. lite annat hände ;) de drog en timme senare så jag och filippa kollade på tv sen somnade. men jag berättar om dagen om en liten stund, pussar amanda. <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: