by amanda

| Vardag
jag blev väckt imorse som vanligt men de gjorde ingenting. jag ska i allafall träffa linnea sanna matilda och angelica idag så det ska bli jätte roligt ! vi ska till stan tror jag, enligt annie i allafall för hon ville köpa en tröja. jag tar nog också med mig lite pengar för att kolla om jag hittar något. men just nu sparar jag till en hemlig sak så jag tror nog inte det. men nu ska jag klä på mig och äta frukost, jag kommer snart. pussar


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: