by amanda

| Vardag
jag vet inte riktigt vad jag ska göra, jag har läst så många bloggar nu så jag har sjukt ont i ögonen. någon som har något förslag på vad jag kan göra ? =) jag ska i allafall göra mig i ordning nu för mamma ska sova, så jag snabbt kan smita in i mitt rum sen när jag är tillräckligt trött. eftersom jag inte vet vad jag ska göra imorgon så ska jag sova ut också vilket var länge sen jag gjorde utan att bli väckt eller ställt klockan. fast väckt lyckas jag alltid bli i allafall. antingen för att det ringer eller smsar, eller att något stör för mycket utanför eftersom jag alltid sover med öppet fönster. har jag föresten berättat att vi hade skolfoto idag ? jag blev ganska nöjd med bilden på mig själv ensam men bilden på hela klassen var hemsk, man tar ju alltid flera men den jag såg var katastrof. hoppas hon inte tar den "/ men nu ska jag göra mig klar, bloggar om en stund igen. puss & kram amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: