by amanda

| Vardag
jag har fått upp ögonen för en blogg som jag tycker är otroligt bra, nämnligen http://novembersara.blogg.se. hon skriver om det mesta i sin vardag och står för vad hon själv tycker. hennes blogg är intressant och hon är alltid ärlig, vad jag vet ? för ett tag sen hamnade hon på sjukhus och folk bara komenterade en massa skit. hur orkar alla ? vad har hon gjort mot er som reagerar så hårt på ? antagligen ingenting. folk dömmer henne för hennes utseende, jag tycker hon är jätte söt. hon har inte bett er att läsa hennes blogg så om det inte duger kan ni lika gärna slut helt.
- om du läser det här sara, sluta aldrig att blogga för din blogg är sjukt bra. stå på dig oavsett vad alla säger !

novembersara

Sötaste du, tack hjärtat för att du skrev detta! <3.

Aydan

Sv: Ja det gjorde jag =) tack! såg du?

andrea

skit fin blogg, har samma mobil som dig om du har den du har på din header ? :)

Renée

håller med. hon är grym!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: