by amanda

| Vardag
nu är jag klar med emelies header, hon verkade bli nöjd men jag själv tycker sådär. jag har ju inte photoshop så det går ju inte så bra. men nu ska jag duscha och sen gå och lägga mig, godnatt sötnos <3
Saga

snälla rösta på mig hos olivia fredriksson. På hennes tävling! Har aldrig vunnit nån tävling? Du måste få dit hår snart men jag är fort. sjuk.. <3:)

alexandra

Fin blogg :)

alexandra

Fin blogg :)

alicia

sv:vad brao:)

alicia

sv:jag mår bara bra. hur mår du själv?:)

Anonym

amanda, umgås inet med julia porsmyr, eler som vi i n-town kallar henne, porrmyra.

/ barndomsvännen.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: