by amanda

| Vardag
kollade klart på fimen som kankse bara tog 5 minuter eftersom det var så lite klart. kollade såklart in svantes, robins och pavels nya bloggar också, jätte roligt att de börjat blogga. och eftersom jag är så snäll så ska de få varsin länk. jag har snackat med matilda i telen också, och eftersom bara jag vet din lilla hemlighet så hoppas jag för din egna skull att det kommer gå bra för er, utan svek och sånt ... hihi (a) men nu ska jag dricka mitt goda vatten eftersom jag inte får äta på 12 timmar :o pussar

jag älskar dig verkligen matilda !


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: