by amanda

| Vardag

kollade igenom min gamla hotmail, min allra första och hittade ett mail som ida skrev till mig för länge sedan när vi bråkade. jag kommer aldrig att glömma hur nära vi stog varandra. jag älskar dig ida !

Malin

Nä va fin =,) Fin blogg oxå har du gjort designen själv? ;)

idacenterlid

hahaha jag såg det mailet häromdan faktiskt (a)

och alla andra som vi skickat hahaha ! naaw.. saknar dig megamkt ! :')

nästan så man börjar gråta, hahah :o<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: