by amanda

| Vardag
hej sötnos. nu är jag hemma. jag skulle vara med angelica och filippa idag men ingen av de fick ta hem folk till sig och jag ville inte hos mig så jag gick hem helt enkelt. mina skor och strumpor var endå jätte blöta ! jag vet inte vad jag ska göra idag, kanske sitta hemma ? "/ vi får se. pappa, syster och matte ska ju iväg men jag orkar nog endå inte följa med eftersom det är skit tråkigt och kolla på när de ska köpa ny säng ? men det betyder nog bara att jag får en ny, systers gamla .. menmen, den är i allafall större och skönare men jag hoppas på att få en helt ny jag också.. jag är i allafall hemma hos pappa nu för mamma skulle jobba natt men åker till henne imorgon igen. jag kanske skrev det men jag var i allafall hos en läkare imorse så jag kom försent. vi snackade lite om min mage eftersom jag jämnt får ont och troligtvis är laktos eller något sånt. så vi skulle ta ett blodprov men man fick inte ha ätit på 12 timmar vilket jag hade gjort. så vi ska tillbaks imorgon igen klockan 8 -.- suck jag som har sovmorgon enda dagen i veckan. jag är skit rädd för blodprovet eftersom de tar spruta i armväcket (stavning?) men det kommer nog gå bra eller jag dör nog inte i allafall =) men nu ska jag kolla lite bloggar, här kommer bilder ! pussar amanda <3







mycket bilder på killarna idag ..
matilda

vem är killen med röd tjocktröja på första bilden?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: