by amanda

| Vardag
jag har precis kommit hem. jag har varit på söder och hjälpt mamma med en sak så nu är jag 50 kronor rikare (a) i allafall så gick det bra hos tandläkaren, jag fick jätte mycket beröm om mina tänder. de var tydligen jätte fina, och jag hade inga hål. men i oktober ska jag komma tillbaka och dra ut 4 tänder. jag kommer typ dö ? (a) men det kommer nog gå bra. jag drog i allafall direkt hem till linnea och sen gick vi ut. handlade en bulle i centrum och sen såg vi tobbe som stog helt ensam och väntade på jonte. så när jonte kommit var vi där en stund med de tills de cyklade iväg då jag och linnea åkte hem till mig. kollade på tv och drack saft =) sen drog hon så jag och mamma åkte direkt in till söder. men nu är jag i allafall hemma och ska kolla lite bloggar + chilla på facebook =) vi hörs om en stund, glöm inte att komentera. pussar amanda <3
fanny

sötis =)

fanny

sötis =)

ella

näänä. kanske råka kommentera fel inlägg känns det som :P

menade filmen, skruva den som beckham ;)<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: