by amanda

| Vardag
jag hade tänkt att lägga in bilderna från landet nu men det fungerar inte och den lilla datorn har inga batterier. jag har letat men hittar inte laddaren så ni får stå ut tills pappa kommer hem så han kan ta fram laddaren. antagligen blir det inte fören ikväll. jag har precis pratat med angelica men hon verkar fortfarande sova ?! så jag ska ringa och tjata om en stund igen. jag är snart klar i allafall, sitter och äter frukost nu. ska bara sminka mig och borsta legobitarna. men jag bloggar nog innan jag går hemifrån. pussar amanda <3

bild tagen igår, lite halv knasig men hade ingen annan =)


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: