by amanda

| Vardag
hej sötnos. skoldagen var okej, ingenting speciellt hände. jag och angelica sitter hemma hos mig och bakar. eller just nu är kladdkakan inne i ugnen, snart klar =) jag bloggar mera senare, pussar amanda <3

jag matilda moa filippa annie filippa elin.
 jag älskar er
Anonym

Hoppas att du är snäll då =)<3

Marcela

Min kommentar där uppe :P

rosalie

jag brukar länka din blogg på min iblan ocskså har du blivit en av mina länkar i hörnet

Anonym

Hur känner du MOa ?

Ingen

IINGA SNYGGA BILDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: