by amanda

| Vardag
nu har jag precis duschat och ska snart fixa till mig lite. föna håret och så.. och sen ska jag skaffa en ny mail eftersom min andra bloggmail inte är registerad eller vad det är så den fungerar inte. men jag skriver såklart in i bloggen om jag byter. jag kommer snart, puss amanda <3
MOA EGHOLT♥

hahah va, tycker du? Självt tycker jag att vi nite är lika alls ;)

Marcela :D

Heej <3!

Fixar du headers? Isf kan du fixa min?

Btw. Jag e isabelles kompis :D <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: