by amanda

| Vardag
när hanna kom så gick vi nästan direkt ut. vi skulle plinga på annie och kolla om hon ville komma ut men hon verkade inte vara hemma så vi gick till centrum. där stog linn och soli så vi pratade en stund med de tills de gick. jag och hanna skulle precis gå hem då vi såg pavel robin och thrife vid skolan så vi stannade en stund och kollade när de spelade tennis sen gick vi. men de kom efter och följde med hem till mig. eller de stog utanför medans jag och hanna var inne en snabbis för jag blödde näsblod .. när de hade slutat i allafall gick vi ut. vi tänkte gå till en park men jag började blöda lite igen så vi stannade utanför mig istället på en bänk. vi lyssnade på musik, busringde och de dansade lite och så. faktiskt ganska kul =) men det blev kallt så vi gick in till mig och spelade lite guitar hero och snackade. nu har de precis gott och jag & hanna äter gott godis och dricker cola. vi kanske kollar på film ? eller spelar playstation, jag vet inte. men datorn blir det inte, men nu ska vi dra. pussar amanda <3

jag älskar dig hanna
M A T H I L D A

svar: tack för du anmälde dig! jag väljer antagligen ut några idag eller imorgon, om du inte kommer med får du gärna anmäla dig till nästa veckas!



kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: