/ moalarsson.webblogg.se

| Vardag
Hej alla Amandas söta läsare! Jag har fått lösenordet till Amandas blogg för att kunna skriva detta inlägg. Amanda är en underbar vän och jag älskar henne otroligt mycket. Hon fanns där för mig när jag mådde dåligt och hade soc efter mig. När jag krökade & umgicks med fel gäng. Hon var den som bokstavligt talat räddade mitt liv genom att stötta mig. När jag besökte hennes blogg idag blev jag rätt ut sagt jävligt arg & sur. Jag såg alla dessa kommentarer "anynom" skrivit i min kära väns blogg. För tillfället vet jag inte vem den här anynom är men det kommer inte ta långt tid innan jag vet det. Genom id nummret kan jag spåra datan med hjälp av min brors blogg och få fram vem som äger datorn, namn, telefonnummer & adress. Så ni/du som nu kommenterat Amandas fina blogg hoppas att du hade kul så länge det varade. För snart kanske vi ringer hem till dig och snackar allvar med dig och dina föräldrar. Det som du har skrivit kan även leda till polisanmälning om Amanda själv vill dvs. Om du har några frågor, vänd dig till min blogg istället. Och Amanda Lindstrand, i fucking love u baby. Jag kommer stötta dig tills dagen då mitt hjärta slutar slå.
// http://moalarsson.webblogg.se
Em

Allt bra? :D

Anonym

förlåt :'(

ellajohansen

haha, tacktack ;)<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: