amanda tipsar

| tips
jag har precis kollat på filmen " skruva den som beckham " och den är riktigt bra. så därför tänkte jag tipsa den till er andra som inte sett den överhuvudtaget eller bara inte sett den på länge. den är rikigt bra tycker jag. nästan en favorifilm. men den handlar om en tjej, jess. som är indisk och älskar fotboll. hennes föräldrar vill att hon ska vara som sin syster.. hon förbjuds att spela fotboll men jess fortsätter i allafall och bli upptäckt. det enda hon vill är att spela fotboll, men hon är rädd för att göra hennes föräldrar besvikna.

bild lånad från google
issa

älskar den filmen :) <3

ella

usch hatar den :P<3

har den hemma och den är alldeles nött, går inte se på den längre

tröttnat på den så himlans mkt <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: