amanda dissar ;

| hiss/diss

* äckliga fjortisar ..

som bruden vi såg på ung 08. hon hade 3 lager brunkräm, klumpade ögonfranser, vita läppar och så mycket klitter vid ögon att man trodde man hade fel på synen. + att hon kallade min kompis kompis för hora. självklart gick vi fram till henne och snackade men hon bara satt där med sin kompis och klämde fram ett " det gjorde jag inte " hennes kompis drog henne därifrån, hahaha så rädd man kan vara .. och så liten. hon verkligen sökte efter uppmärksamheten, jag tyckte nästan synd om henne. att hon + hennes kompisar inte insett att de såg äckliga ut & att fjortistiderna är ute !


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: