by amanda

|
god morgon alla, vad gör ni ? jag sitter i soffan med lilla datorn och bloggar samtidigt som jag kollar på tv och smsar med min älskling elin. jag har precis ätit frukost och blev tvingad till det av min pappa för han ville äta frukost med mig på lördags morgon. så ja .. jag klev som sagt upp. pappas flickvän och hennes barn är här också. men nu ska jag nog snart göra mig klar och sen ska jag träffa elin. jag vet inte om filippa ska vara med eftersom de är med varandra nu men så långt som jag vet så har jag/vi inte bestämmt med henne. vi får se om vi ska till haninge idag, de svarar inte så dem kanske inte vill ? jag bloggar senare och då bjuds på bilder. pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: