by amanda

|
jag vet inte vad jag ska göra, jag har så otroligt tråkigt så att jag till omed ställde mig i rummet och dammade fast städarna var här igår (a) jag försökte ändra på lite saker också men jag är ganska nöjd med möbleringen och kan inte komma på något bättre sätt så det får vara så som det är till så länge. jag har varit ensam hemma hela kvällen men familjen klev precis innanför dörren när jag skulle börja inlägget. ifall ni undrar så har de i allafall varit på middag hos några kompisar som jag valde att inte följa med till eftersom jag var hemma hos elin då. jag ska snart sätta på te och mysa lite framför tv:n tror jag. det är så otroligt tröttsamt att bara sitta framför datorn och rutna. enda andledning till att jag sitter här är för att jag vill skriva av mig, och hänga med vad mina vänner har gjort under dagarna jag inte varit med dem. menmen, nu orkar jag inte skriva mer för jag får så otroligt ont i nacken. jag sitter nämnligen med en sån här otroligt lite "bloggdator" som man kan ta med sig överallt eftersom den endå inte väger något. men nu ska jag dra, pussar <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: