by amanda

|
hejhej. fredag, sjukt skönt även om jag slutade halv 4. skoldagen var helt okej men ganska lång och jag har glömt idrottskläder 4 gånger nu så jag skulle fått lapp hem men jag glömde så jag stack bara från skolan direkt .. jag kommer säkert få det på måndag men .. jag måste verkligen skärpa mig och vara med på idrotten för hela förra terminen var jag med kanske 3-6 gånger vilket som är väldigt lite. jag sa att jag hade ont, gjort illa mig eller glömt. jag hatar att få skäll och att mina föräldrar blir sura på mig genom skolan så det är en av mina största svagheter .. menmen, efter skolan gick i allafall jag elin och filippa till centrum för att vi skulle hitta på något. men vi gjorde aldrig det så venne, max, matte, fredrik, alex och joel (glömt någon?) kom efter en stund så vi stog där med de och pratade. sen kom matilda för att hon skulle hem och varit hos annie, så vi tjejer åkte med henne till bagis för vi skulle också hem. hon gick och vi gick vidare till elin. när vi kommit hem till henne åt vi varsin macka och sen bytte elin om för att gå på träning. när hon var klar hade vi sjukt brottom så vi tog cykeln, mötte matilda och sen skjussade filippa mig och elin på samma cykel till ip. men efter halva vägen vart det för jobbigt för filippa att skjussa två så hon hoppade upp på matildas cykel så de cyklade på en och jag skjussade elin. när vi kom fram till ip så låste vi fast cyklarna och sen satte jag och lippa oss på ett staket och kollade. cornelia, angelica och filippa var också där så vi pratade med de en stund och sen drog de. matte och venne kom dit och en liten stund senare kom tage också. vi satt i deras cafeteria tror jag och pratade. matthew och jacob kom en kort stund och sen gick de. tage skulle ha träning så han gick en stund senare också. vi andra var kvar, det fanns inte så mycket att göra men det var helt okej. en halv timme innan deras träning var slut skulle helt plötsligt venne köpa pizza så vi följde med honom till centrum och väntade med honom medans han väntade på sin pizza. vi pratade så högt och typ störde så vi blev "utslängda". vi fick sitta ute och vänta. klockan blev mycket så jag lippa annie och fredrik gick tillbaka till ip och matte och venne stannade kvar och åt sin pizza och sen kom de oss. när vi kom till ip väntade vi på elin, sen sa vi hejdå till alla och sen cyklade vi hem till elin igen. elin och hennes familj åt middag medans jag och lippa väntade i hennes rum. när elin hade ätit klart kollade vi på tv en stund och sedan ville lippa och elin gå ut så jag gick hem. jag skulle jue kanske sova med de men det gick tydligen inte och vi åkte inte till haninge heller eftersom elin hade träning och de inte ville komma typ. om de kan så kanske vi åker dit imorgon, men de svarar aldrig så vi får se. elin är ganska bra på att ändra sig också så vi får se. men när jag kom hem i allafall så gjorde jag middag till mig, stuvade mackaroner från igår och stekt korv. jag satte mig framför tv:n och såg på jönsson ligan (stavning?) och sen gjorde jag efterrätt när jag var klar. det fick bli färsk annanas med glass. sjukt gott ! menmen, nu ska jag läsa bloggar. jag skriver senare, puss amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: