by amanda

|
nu har jag och filippa precis kommit hem igen, vi gick ut för vi orkade inte vara inne. vi smsade några och frågade om de ville träffas men ingen kunde typ förutom joel och svante. så de kom till kärrtorps centrum och så gick vi in på pressbyrån och pratade med ankan (en kille på pressbyrån) han var skit rolig, fast jag bråkade med svante typ hela tiden tills 10 minuter innan vi skulle dra, då han kom fram och kramade mig .. : ) sen åkte vi hem, fast stannade i bagis centrum och hyrde en film som vi ska se på nu. pussar amanda <3
my elfstrand

frågestund i min blogg, fråga vad ni vill :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: