by amanda

|
hemma igen ! jag och pappa gick ut på en och en halv timme promenad. jag vet inte riktigt hur vi gick men vi gick på något sätt runt söderbysjön men var helt plötsligt i älta (a) haha, det var riktigt skönt att gå ut och jag passade på att ta några bilder. men mina byxor skavde vid sömen mellan låren så det kliade som fan .. -.- ska snart äta middag och sen ringa elin och prata med henne tror jag. vi får se, slänger nog upp ett inlägg senare. puss amanda <3
   
linda.

fina bilder gumman=)

linda.

fina bilder gumman, =)

hoppas vi ses snart.

donya :D

jag bor i älta :D <3

donya :D

jag bor i älta :D <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: