by amanda

|
hej alla söta bloggläsare ! jag och elin hade så sjukt roligt idag. jag skulle egentligen vara med becca men hon svarade inte när jag smsade igår och jag ville inte tjata så jag sket i det .. synd. jag som saknar henne ! "/ i allafall så gick jag hem till mig med elin efter skolan. syster och hennes kompisar var hos oss så vi gjorde nudlar och satte oss framför tv:n och åt de. syster och hennes 2 killkompisar satte sig med oss och kollade på tv, bollibompa : ) sen gick de, så jag och elin kollade några bloggar på datorn och sen bakade vi sockerkaka. den var riktigt god och så tog vi lite bilder medans vi väntade på att den skulle bli klar. en stund efter vi ätit och mysat framför tV:n så skulle hon bli hämtade för hennes familj + elin skulle till ikea. så nu är jag ensam och vet inte riktigt vad vi ska göra. jag kanske går ut eller så är jag hemma bara. vi får se, pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: