by amanda

|
hej allihoppa ! sitter och pratar med elin i telefonen så det går ganska segt att skriva med en hand ; ) efter förra inlägget gjorde jag mig i allafall klar och sen gick jag hem till filippa där hon och elin var. vi var hemma hos henne och bara chillade till halv 4 och sen gick vi till mig och hämtade elins cykel som hon lämnade där igår. och sen gick vi hem till elin så hon kunde byta om för hon skulle på träning. sen tog vi cykeln till ip och medans elin hade träning så gick jag filippa thrife och benny till kärrtorp och köpte glass. vi träffade nämligen de på ip. efter vi ätit upp glassen så gick vi till någon park och spelade in några videos och sen gick vi tillbaka till ip. när elins träning var klar åkte vi till elin och hämtade hennes grejer och sen cyklade vi till lippa och lämnade henne. jag och elin gick hem till henne och åt middag där och sen åkte vi med elins pappa till typ mariatorget och köpte en grej till henne och sen skjussade de hem mig. jag och pappa åkte till mamma och hämtade samma grej som vi köpte till elin och sen åkte jag hem och satte mig framför datorn. imorgon ska jag träffa becca eller så ska jag åkte till haninge med elin och träffa killarna om de kan. här kommer en massa bilder från idag, pussar amanda <3
        


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: