by amanda

|

hejhej, imorgon börjar jag ju som sagt skolan för vi har studiedag idag. jag skulle bli väckt klockan halv 10 men pappa glömde väcka mig så jag vaknade av mig själv 10 men somnade om till 12:15. riktigt irreterande ! nu kommer jag inte kunna sova inatt -.- menmen, jag gick i allafall upp och klädde på mig direkt för vi skulle vara i björkhagens skola och bara säga hej vid 1. men tydligen inte .. filippa och elin satt framför tv:n och åt chips och sa att de skulle göra läxor och sen göra sig klara så de visste typ inte när vi skulle träffas och annie ska till tandläkaren. jag tänker inte sitta ensam hemma sista dagen ! men annie är väl klar vid 2, halv 3 så jag ska bara sminka mig och sen ringer jag lippa och elin. jag kanske kan komma dit och vänta på dem. själv så är jag redan klar med alla läxor : ) nu ska jag dra mig, jag skriver någon gång senare. pussar amanda <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: