by amanda

|
hejsan allihoppa. nu är jag hemma och har precis ätit middag. jag har inte ätit pågrund av det hemliga vi gjorde idag, som jag som sagt inte kommer skriva ner i bloggen. vi hade i allafall skit roligt, när vi kom hem träffade vi annie lippa natou svante och joel av en stund så vi sa hej till de och så följde de med oss till bagis för vi skulle till elin och gå på toaletten som vi inte heller kunnat gjort på hela dagen (a) och sen drog de till hammarbyhöjden och jag gick hem och åt. efter jag ätit skulle jag egentligen ut och träffa de men jag orkar verkligen inte så jag stannar hemma. jag ville att tilda skulle sova här idag men det går typ inte för pappa sitter på planet och landar klockan 12 så han kommer inte hem fören 1 och då blir det lite svårt att veta om det går eller inte.. och syster är sjuk. vilka ska till skolan imorgon? min skola har studiedag så jag ska vara med filippa elin melker och antagligen annie men jag vet inte. jag bloggar senare förhoppningsvis. här kommer bilder från idag och igår. pussar amanda <3
 
   


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: