by amanda

|
J: Ett tips bara!
Varför har du varje rubrik som "by amanda"?
Blir inte så kul att läsa då! Puss på dig

svar: andledning till att alla inlägg heter by amanda är för att när jag skapade bloggen för ganska lägen sen så var det min syster som hjälpte mig och alla hennes inlägg hette by karros. så därför tog jag efter henne, och alla har jue hetat det hittils så jag tycker att det skulle se konstigt ut om jag helt plötsligt ändrade. men jag har faktiskt funderat på att ändra men svaret blev nej. puss på dig med.

min allra första header, något att ha ? <3
tova

jag tkr att du kan ändra , jag menar, jag hade ju wonder's sen ändrade jag (: och så skrev jag många inlägg, så wonder's försvann ur listan 'senaste inlägg' . Så gjorde jag <3 pussss



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: