by amanda

|
snart läggdags, jag ska faktiskt gå upp 10 imorgon fast jag kommer aldrig vakna. men jag ska möta elin och kanske cissi så ska vi åka in till slussen och "shoppa" lite. sen ska vi träffa killarna från sågen typ. fast jag är inte säker för de kanske ska grilla men jag hoppas det. om jag hinner så bloggar jag imorgon innan jag drar hemifrån men jag tror inte jag hinner eftersom karro antagligen ligger och sover så tidigt och datorn är jue i hennes rum. och min dator är så seg så jag orkar inte sätta på den. jag är i allafall färdig fixad för att gå och lägga mig men ska nog sitta uppe och vänta på att karro kommer hem. jag tror inte det blir så mycket uppdatering imorgon men man får hoppas på det bästa. pussar <3

sjukt gammal bild på mig och tvilling <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: