by amanda

|

hemma igen, eller jag kom hem för 30 minuter sen men .. (a) jag åkte till ip och träffade olivia, elvira och linnea för jag hade inget bättre för mig. de låg typ på gräset och kollade på stjärnorna och jag stog upp brevid och kollade på för jag ville inte ligga eftersom jag frös så mycket. sen skulle de hem (?) haha, så jag hade kommit dit i onödan för jag hann vara där i typ 20 min -.- : ) fast alltid roligt att träffa dem i allafall. jag är ensam hemma, mamma och jouni kommer ju aldrig :o aja, här kommer 2 bilder från idag för jag glömde ta några fler. men om jag kommer ihåg så tar jag imorgon. pussar amanda <3
 



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: