by amanda

| New in, Vardag
hejsan alla söta bloggläsare. nu sitter jag hemma hos filippa framför datorn och bloggar som ni kanske förstår. vi har precis kommit hem från en dag i farsta med spring fram och tillbaka överallt. efter skolan skulle jag åka in med mamma och köpa en vårjacka och filippa följde med. mamma hämtade oss vid kärrtorps centrum och sen åkte vi. när vi kom dit kollade vi på skit många jackor men jag vart inte nöjd. sen gick vi in på cubus och hittade en ganska billig och vanlig som jag tyckte var helt okej så vi köpte den. sen gick vi in på gina tricot och köpte ett par jenas/leggings till mig. efter det gick vi till donken och köpte en cola till mig, och sen handlade vi mat på konsum. efter det gick vi till dinsko och köpte ett par ballerina skor till mig och sen gick jag och filippa till konsum igen och köpte billys pan-pizza till mig syster och sen åkte vi hem igen. vi blev skjussade till pappa och jag sprang in och bytte tröja, vattnade blommorna och lämnade min jacka så jag kan ha den nya. sen vart vi skjussade till filippa, och ja nu är vi här. jag ska äta middag här + sova här så det ska bli mysigt (a) idag i skolan så var vi på en konsthall också så det kommer lite bilder från det. men nu ska vi umgås, pussar.