by amanda

|
hej alla sötisar. förlåt om jag inte kunnat uppdaterat tidigare men jag har helt enket inte haft tid. när jag vaknade så hade mamma gömmt påskägg så jag och syster gick och letade efter dem och sen när vi hittat de gjorde jag mig klar och sen drog jag och mötte elin i kärrtorps centrum. sen åkte vi till skarpnäck och mötte cissi. vi åkte till hammarbyhöjdens centrum och köpte klass och sen gick vi upp på hammarbybacken. väl uppe ville killarna som jag träffade igår vara med oss så vi skulle möta dem i t-centralen. men när vi är vid tunnelbanan så kan de typ inte så vi åkte till slussen och kollade på kläder istället. när vi var klara gick vi till medis och gick till någon skateramp eller hur det stavas, och satt och kollade på en massa killar som skatade. de var skit duktiga, och jag och elin såg en skit söt kille (a) aja, sen åkte vi hem. jag följde med cissi hem som skulle byta kläder och elin skulle på påskmiddag så hon drog. jag och cissi bytte om hemma hos henne och sen åkte vi hem till mig och kollade på sandor slash ida typ. mitt i filmen gick hon hem så jag följde henne till tunnelbanan och sen gick jag hem och fortsatte kolla och nu har jag precis loggat in på datorn. elvira, olivia och linnea vill typ att jag ska komma till ip, så vi får se. bilder från idag kommer senare. pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: