by amanda

|
nyduschad och fräsch, jag har precis plattat håret också fast håret är fortfarande blött så det blev ingen skillnad. men jag kan inte föna håret för mamma och hennes pojkvän har redan gått och lagt sig så jag ska platta håret snart igen. karro kommer hem mellan 1-2 tror jag så jag kanske sitter uppe och väntar på henne om jag orkar. jag tänkte radera mina spamm mail också, men det är så många så jag orkar inte, och jag har bara fått sådär många på typ 2 veckor !


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: