by amanda

| Vardag
hejsan allihoppa ! nu har jag precis kommit hem och cornelia den söta tjejen håller på att fixa min design (a) jag har redan sett min header och den är så sjukt fin ! menmen, idag efter skolan gick jag och hanna hem till henne och hade jätte mysigt. vi gjorde pannkakor, var inne en liten stund på datorn, tvättade hennes hår och lite mer. sen kunde hon inte vara längre så jag gick hem och när jag precis var på gården så ringde tilda och frågade om vi kunde träffas. så hon kom hem till mig, vi tog varsin macka, lyssnade på musik och sen bytte vi om till kjol och linne + tights och sen tog vi min cykel till pappa för att vi skulle möta upp denise så hon kunde få sin present men sen kunde tydligen inte hon så vi lämnade cykeln där och tog tunnelbanan tillbaka till mig. när vi kom hem så åt vi middag och sen kom mamma och skjussade hem matilda. jag ska snart logga ut för karro vill kolla på film med en kompis i sitt rum, så vi får se vad jag hittar på om jag loggar in på datorn i mitt rum eller om jag chillar framför tv:n med mamma ikväll. men nu ska jag gå, pussar amanda.